Track42, dit verandert er voor u als klant.
De nieuwe weg die we zijn ingeslaan, gaf ons de kans om hetgeen wat we doen even te overdenken. Klanten appreciëren vooral onze persoonlijke en directe aanpak. Geen lange wachttijden en geen verschillen tussen eerste lijn en tweede lijns-ondersteuning. Onmiddellijk met iemand bekwaam in contact, die volledig op de hoogte is van situatie bij de klant.
Vermits we ons door de jaren ons cliënteel meer en meer van particulieren zagen veranderen in bijna allemaal KMO’s, dienen we voor een optimale ondersteuning te bieden ook onze werkwijze wat aanpassen. Bedrijven zijn vaak 24/24 7/7 actief, dit is waar u als ondernemer hard voor werkt. We vinden het dan ook vanzelfsprekend dat u ons ten alle tijde wil kunnen bereiken voor dringende gevallen, al is dit niet haalbaar wanneer er slechts 1 bepaalde medewerker volledig op de hoogte is van de situatie bij een bepaalde klant. Daarom hebben we geïnvesteerd in nieuwe software om onze klanten op een continue manier op te volgen door verschillende medewerkers.
Wat verandert er voor u?
Wat verandert er voor u? Weinig, de ondersteuning die we aan onze klanten sinds jaar en dag bieden, blijft gewoon dezelfde. Aan de tariefplannen wijzigt er ook niets.
Onze bereikbaarheid breidt uit, voor dringende problemen zijn we 24/24 7/7 beschikbaar via 02/588.22.33. Niet dringende problemen worden bij voorkeur via mail of onze website gemeld, al kan dit ook telefonisch via bovenstaand nummer tijdens de kantooruren.

Wat verandert er?
- Dezelfde ondersteuning
- Dezelfde prijs
- Nieuw nummer: 02/588.22.33
- Nieuwe email: problem@track42.be
Blog op maat van de KMO
Een tweede verandering is onze blog, regelmatig schrijven we een artikel waar we een antwoord proberen te bieden op technische vraagstukken waarmee de KMO regelmatig mee te maken krijgt. Wordt u graag op de hoogte gehouden via mail? Schrijf u hiernaast in.
Heeft u een vraag waarmee we u en andere ondernemers kunnen helpen? Contacteer ons.
Waarom Track42?
Als je een A4-blad 42 keer dubbel vouwt, is dit het pakketje zo dik dat je zowaar van hier tot op de maan geraakt. Dit is de Track die wij voor onze klanten willen afleggen. Cliché toegegeven, maar het is een klant die ons dit influisterde. Wie zijn wij om dit in vraag te stellen?
